diumenge, 13 d’octubre del 2013

Sandra Miralles canta "Seu al meu costat" de Jordi Guerola



Seu al meu costat i parlem del pas del temps,
explica‘m aquelles coses que mai no em vas dir,
beu el cafè mentre cada glop és un bocí de vida,
jo t´observaré amb ulls d´ahir.
Respira fort recordant aquelles melodies mítiques
que ja no canta ningú i que s´han convertit
en el motor de les meues passes.
Sols 72 centímetres de taula em separen d‘allò
que sempre havia estat tan lluny.
Paraules antigues que esdevenien himnes, sentències,
ara són una escalfor amable i falaguera.

A prop, tan a prop...
Jordi Guerola

AMAGATALLS. Ed Germania. 2013

2 comentaris:

  1. Fa il·lusió oi, que algú posi música a un poema teu i canti la cançó! De fet ja hi seia al teu costat...
    Petonets.

    ResponElimina

Passava per ací...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...