Eddie, un home d´avançada edat qui treballa en un parc d´atraccions mor en un accident i puja al cel, a partir d´ahí va trobant-se una sèrie de persones que tenen relació amb el seu passat però d´una forma que ell ignorava totalment.
Este és el plantejament inicial del llibre, en principi no em semblava massa interessant però a poc a poc m´ha anat agradant fins deixar-me totalment content d´haver-lo llegit. El que més m´ha interessat d´esta novel·la és que fa reflexionar que potser no som conscients de la influència que poden tindre en altres persones, és a dir, el que per a nosaltres és un fet sense importància, per a l´atra persona pot ser cabdal i fins i tot pot canviar-li la vida. La primera de les persones que es troba li explica que de xicotet, Eddie va creuar sense mirar un carrer i el conductor que tracta d´esquivar-lo va patir un atac al cor i va morir, ell mai va saber el que passà.
Així, apareixen diversos personatges que li ensenyen a Eddie aspectes de la seua vida que ell no sabia respecte a la relació amb el seu pare, amb la seua estimada, amb la seua estada a la guerra... En cada episodi s´explica un minim detall que fa canviar totalment la versió de la història que tenia Eddie. La vida està plena de detalls que de vegades obviem.
El final de cada capítol es una xicoteta sorpresa inesperada. Emotiu i recomanable.
Eddie, un hombre de avanzada edad que trabaja en un parque de atracciones muere en un accidente y sube al cielo, a partir de ahí se encontrándose una serie de personas que tene relación con su pasado pero de una forma que él ignoraba totalmente.
Este es el planteamiento inicial del libro, en principio no me parecía demasiado interesante pero poco a poco me ha ido gustando hasta dejarme totalmente contento de haberlo leído. Lo que más me ha interesado de esta novela es que hace reflexionar que quizás no somos conscientes de la influencia que pueden tener en otras personas, es decir, lo que para nosotros es un hecho sin importancia, para la otra persona puede ser capital e incluso le puede cambiar la vida. La primera de las personas que se encuentra le explica que de pequeño, Eddie cruzó sin mirar una calle y el conductor que trata de esquivarlo sufrió un ataque al corazón y murió, él nunca supo lo que pasó.
Así, aparecen varios personajes que le enseñan a Eddie aspectos de su vida que él no sabía respecto a la relación con su padre, con su amada, con su estancia en la guerra ... En cada episodio cuenta un mínimo detalle que hace cambiar totalmente la versión de la historia que tenía Eddie. La vida está llena de detalles que a veces obviamos.
El final de cada capítulo es una pequeña sorpresa. Emotivo y recomendable.
CITAS:
"No hay actos fortuitos. Todos estamos relacionados. Que uno no puede separar una vida de otra más de lo que puede separar una brisa del viento."
"La muerte no sólo se lleva a alguien, deja a otra persona, y en la pequeña distancia entre que a uno se lo lleve o lo deje, las vidas cambian."
"El nacimiento y la muerte forman parte de un todo."
"Ninguna vida es inútil. Lo único que es inútil es el tiempo que perdemos pensando que estamos solos."